U wilt als verkoper van uw woning zo goed mogelijk zichtbaar zijn voor kopers. Dit gebeurt naast de traditionele manieren tegenwoordig veel via sociale media. Uiteraard doen wij er alles aan om de zichtbaarheid zo groot mogelijk te maken door een presentatie op Funda, www.bisterbosch.nl, onze sociale media, mond tot mond reclame en een bord in de tuin. Toch kunt u als verkoper ook een belangrijke rol spelen in de online zichtbaarheid.

Op uw eigen promotiepagina ziet u een duidelijk overzicht van de foto’s, prijs, kenmerken (eventueel toegevoegd door u als verkoper), toegevoegde anekdotes, zonnegrens en onze contact informatie zodat potentiële kijkers een bezichtiging kunnen inplannen.

Dit wil ik! Hoe en waar kan ik aan de slag?

Wanneer wij uw woning aanmelden voor de verkoop krijgt u per mail een uitnodiging voor Diorama. Dit is een promotiepagina die u zelf kunt vullen. De praktisch woninginformatie is al voor u verzameld, u hoeft enkel nog uw persoonlijke tips, foto’s en verhalen te delen.

Alles ingevuld, klaar voor de start!

Deze persoonlijke woonervaring komt op uw promotiepagina te staan en kunt u delen met vrienden, familie en kennissen door de website te delen op bijvoorbeeld Facebook, Twitter of LinkedIn. Op deze manier krijgt de kijker en wellicht potentiële koper een uniek inkijkje in uw woning. Samen behalen we het beste resultaat voor de verkoop van uw woning!

Er zitten geen kosten verbonden aan deze promotiepagina.

Vragen aan de hand van bovenstaande blog? Dan horen wij het graag via 055-3553578 of info@bisterbosch.nl

Nog opzoek naar een verkoop- of aankoopmakelaar? Wij staan u graag bij. Onze makelaars komen graag bij u langs voor een vrijblijvende waardebepaling of kennismakingsgesprek.